miércoles, 15 de agosto de 2007

15 d'Agost... a desfer maletes



Weno, començare escrivint jo (Shey).

uffff q dir... digam q Berlín ha segut lo millor i q hem acertat la gent en la q voliem anar ;) . La visio de Berlín la podem resumir en el metro pero d'aixó creec q ja sencarregarà Jesus. Mes endavant anirem posant totes ises coses q ens han pasat i q ens han fet riure com la caiguda de celia, jo intentant votar una vaya, la tancà de porta de jesús, etc.

El cas es q el blog ja sta obert osiga q ara a posar tot el q ha pasat.

fins altra //shey//

3 comentarios:

somosdepueblo dijo...

Corre el rumor de que vaig ser jo qui va intentar obrir les portes del metro quan se quedarem fora. És fals: jo arribí el últim i vaig ser espectador en la tancà, encara que vaig participar de ella quedant-me fora. :D:D:D:D:D

whale;) dijo...

yeeeeeeeee!!jesus no se si vas ser tu o ki el k va intentar obrir les portes del metro com un goril·la cabrejat, pero esta clar que algu va ser.....per cert shey, crec que tb deuriem de parlar del PUTO paraigües de la senyoreta sofia, i el per cul que aquest va donar.

whale;) dijo...

per cert, si algu no ho sap whale;) son yo, jajajaj (bego)
b7s a tots!!